reklama

Arogantný narcis R.K.

Na zlepšenie komunikačných schopností a základnej ľudskej slušnosti svojich členov asi poriadajú v našej vládnej štátostrane pravidelné školenia. Možno aj vďaka tomu sa dnes pán minister vnútra v RTVS zaskvel špičkovým výkonom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Dnes 26.1.2016 mala manželka pri umývaní riadu po obede zapnutý Slovenský rozhlas, konkrétne diskusnú reláciu "Na Telo". Práve som prebaľoval našu dcéru, keď som z kuchyne začul nelichotivé výkriky na adresu jedného z diskutujúcich. To ma zaujalo a tak som sa spoločne s prebalenou dcérou presunul k aparátu, aby som lepšie pochopil dôvody ženinho rozhorčenia.

Po chvíli som identifikoval hlasy pozvaných pánov, no jasné - aktuálny minister vnútra Kaliňák a bývalý minister obrany Fedor. Diskusiu vedie pani redaktorka z RTVS, jej meno žiaľ nepoznám. Páni diskutujú a hodnotia prácu ministerstva vnútra za uplynulé volebné obdobie. Ale obsah diskusie nieje pre mňa podstatný, aj keď by nepochybne stál za zmienku. Mňa zaujala najmä forma, akou sa účastníci tejto diskusie prezentovali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hviezdou diskusie je jednoznačne pán Kaliňák, nielen, že odpovedá fundovane na otázky, ktoré kladie redaktorka jemu, ale aj sám kladie otázky redaktorke. Jeho taktikou je cielené spochybňovanie obsahu jej otázok a tým aj jej kompetentnosti. Ďalšou ukážkou úrovne tohto pána bolo upozornenie redaktorke, aby mu neskákala do reči, zatiaľ, čo on môže diskusiu prerušovať predsa neustále. Na záver si ešte dovolil poznamenať, že za chvíľu mu redaktorka určite oznámi, že už sa blíži koniec relácie, takže by ešte chcel čosi povedať...To je teda ozaj vrcholná (politická) kultúra diskusie! Neviem, či ma na tom viac rozčuľuje, že sa takto správa ako minister voči novinárke, alebo ako muž voči žene. Každopádne ani muž a už vôbec nie minister by sa takto správať nemal. Treba si na to spomenúť,keď bude tento vždy usmiaty elegán zas raz rozdávať kytičky na MDŽ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Chcem touto cestou vyjadriť obdiv a podporu pani redaktorke, práca s elitou národa je mimoriadne náročná.

P.S.2 Taktiež chcem vyjadriť podporu aj RTVS, ktorá sa v tomto prípade prejavila skutočne ako verejnoprávne, nie ako vládne médium.

Howgh

Michal Ježek

Michal Ježek

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Čo človek, to názor - toť ten môj! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu